Vragen en antwoorden over de Kledingpas

Vul de vier cijfers van je postcode in, zodat we je snel kunnen helpen met je aanvraag.

Kan ik de Kledingpas direct gebruiken wanneer ik deze heb gekregen?
De vrijdag na ontvangst worden de passen centraal geactiveerd. U kunt deze dan gaan gebruiken.

Mijn kind is zijn/haar Kledingpas verloren. Kan ik een nieuwe aanvragen?
Nee, dat kan helaas niet. De Kledingpas wordt eenmalig verstrekt.

Tot wanneer is de Kledingpas geldig?
De Kledingpas voor winter 2024 is geldig tot en met 31 december 2024. Na deze datum worden alle Kledingpassen geblokkeerd. Doe uw aankopen dus op tijd.

Moet ik het bedrag op de Kledingpas in een keer besteden in een winkel?
Nee, u kunt het bedrag in delen besteden in dezelfde of verschillende winkels. U kunt ook bijbetalen wanneer het saldo te laag is. Het ongebruikte saldo op de einddatum wordt het volgend seizoen gebruikt voor andere kinderen.

Bij welke winkels kan ik terecht?
U kunt de Kledingpas alleen gebruiken bij de deelnemende vestigingen van winkelketens die op de winkellijst staan.

Is de Kledingpas ook geldig voor de webshops van deelnemende winkels?
Nee, u kunt de Kledingpas alleen gebruiken aan de kassa van de deelnemende winkels.

Waarom heb ik geen Kledingpas ontvangen?
Alle kinderen van 4 t/m 17 jaar die bij ons staan ongeschreven, ontvangen een Kledingpas. Neem contact met ons op als u toch geen pas ontvangen heeft.

Algemene tips voor gebruik van de Kledingpas
Voordat u de Kledingpas gaat gebruiken, controleer dan eerst het actuele saldo op de Kledingpas via de Saldochecker en check de winkellijst met deelnemende winkels.

Kan ik kleding ruilen?
Ja, u kunt een artikel ruilen tegen een ander artikel in de winkel. U krijgt nooit contant geld terug, ook geen saldo.

Saldochecker: waar vind ik de securitycode?
De securitycode (SC) bevindt zich achterop de pas, soms achter een zilveren kraslaag.